Friday 1 February 2019

Sewa PA System Rental di Bangi Putrajaya Kajang Seri Kembangan Nilai Cyberjaya Sepang Shah Alam Subang Jaya Ampang Cheras Semenyih Bukit Jalil



Kami  Sanira Sound System menyediakan perkhidmatan PA System untuk pelbagai majlis seperti #majlispernikahan #majlisperkahwinan #majlispertunangan #majlismakanmalam #majlisharijadi #majlispenyampaianhadiah #harikeluarga #ceramah #taklimat #harisukan #sukaneka #senamrobik #exhibition #exposition #annualdinner #alumni #convocationday #graduationday #openingceremony #openhouse #shoppingcomplex #buskers #miniconcert dan pelbagai majlis lain mengikut keperluan anda.

Kami menggunakan peralatan audio yang berkualiti seperti Yamaha dan Behringer bagi memastikan kualiti bunyi yang optimum yang pastinya akan menambahkan kerancakkan dan kemeriahan majlis.

Kami juga menyediakan peralatan-peralatan lain untuk disewa seperti portable PA System, projector & screen, LED TV, wireless microphone, lightings dan juga set karaoke.

Kami menawarkan harga mengikut kesesuaian majlis dan yang penting mengikut bajet anda. Kos pengangkutan adalah percuma di Bangi, Putrajaya, Kajang dan kawasan sekitar yang berdekatan.

Syarikat berdaftar dengan SSM dan juga MOF (mempunyai eP). Agensi kerajaan boleh menggunakan pesanan tempatan (LO)

Bagi melihat gambar-gambar events sebelum ini, sila lawat dan like sekali FB kami www.facebook.com/budgetpasystem/

Harga bermula RM150



No comments:

Post a Comment