Tuesday 28 October 2014

PA System Untuk Disewa Murah di Kajang



Kami menyediakan perkhidmatan Sistem PA yang berkualiti dengan kadar yang sangat berpatutan untuk semua majlis indoor atau outdoor seperti majlis perkahwinan, hari keluarga, rumah terbuka, hari sukan, ceramah, majlis perasmian, jamuan, majlis makan malam dan lain-lain lagi.

Kami beroperasi disekitar kawasan Bangi Putrajaya Serdang Seri Kembangan Balakong Kajang Semenyih Dengkil Nilai dan kawasan sekitar.

SET PA System (RM350)

2 x Unit BEHRINGER EUROLIVE 15" 1000W Speaker with speaker stand
1 x Unit BEHRINGER EUROPOWER Power Mixer
2 x Unit BEHRINGER High Quality Wired Mic

OPTIONAL:

Set Karaoke (+RM100)
  • 1 x Unit Laptop
  • 1 x unit 19" LCD monitor
  • Lagu-lagu yang bersesuaian dengan majlis.
Wireless Mic (+RM150)

Deejay / Emcee (+RM100)



Untuk pertanyaan dan tempahan sila hubungi O12 5O2 128O (Zam) , O17 613 7610 (Sairol) atau O19 689 88O1 (Razif). Sekiranya tidak berjawab, sila sms/whatsapp/telegram kami akan reply dengan segera.

Untuk Kementerian atau Jabatan Kerajaan kami menerima Pesanan Tempatan (LO). Syarikat berdaftar dengan Kementerian Kewangan.



Keywords Sewa PA System , Sewa Sound System , Sewa PA System Di Selangor , Sewa Sound System Di Selangor , Sound System Untuk Di Sewa Di Selangor ,  PA System Untuk Di Sewa Di Selangor , Perkhidmatan Sewa PA System , Perkhidmatan Sewa Sound System , Sewa Sound System Dengan Pakej Murah , Sewa PA System Dengan Pakej Murah , PA System Murah Bangi , PA System Murah Putrajaya,  PA System Murah KajangPA System Murah Serdang , PA System Murah Nilai , PA System Murah Dengkil , PA System Murah Seri Kembangan , PA System Murah Semenyih , PA System Untuk Disewa Murah Bangi , PA System Untuk Disewa Murah Putrajaya,  PA System Untuk Disewa Murah KajangPA System Murah Untuk Disewa Serdang , PA System Untuk Disewa Murah Nilai , PA System Untuk Disewa Murah Dengkil , PA System Untuk Disewa Murah Seri Kembangan , PA System Murah Untuk Disewa Semenyih , Sewa PA System









No comments:

Post a Comment